Tips til gode dempere, Anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Trenger sårt noen tips til ett sett gode dempere foran og bak til A3'en min nå, ettersom jeg nå får noen supersport fjører til innkjøpspris av en veldig hyggelig kar.

Har nå sett litt på da Bilstein sine dempere, FK, Koni, og noen til. Men har ingen erfaring med dette. : rolleyes

Hva vil dere anbefale?

Angående senking så blir det 60/40mm tenker jeg. Tror og håper at det blir seende bra, og krysse fingrene for at det ikke vil slå i hjulbuer ved hull i veien osv.. : rolleyes Skal ha på 18" med 40 profil til sommeren, regner med at dette har noe å si også.

Om noen gir rabatter siden vi er medlem av VACN, så skrik gjerne ut for den delen også. Penger vokser ikke på trær for min del på disse tider. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at vi har rabatter hos Rodin . De forhandler Koni.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil anbefale KW, da jeg har det selv på bilen min. Kjøpte det på Norsk Bildelsenter, som klubben har rabatter hos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monterte bilstein sport dempere på min mor's Golf IV, bilen ble bare helt utrolig god å kjøre. Dette var da på en bil i original høyde, men går ut fra at resultatet med de korte demperene vil bli minst like bra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satte på gule koni med justerbart trykk i høst. Er kjempefornøyd med kjøreegenskapene, men da uten å ha sammenlignet med annet enn originaldempere. Demperne er skrudd på hard foran og medium bak, men skal prøve hard bak også når jeg skifter til sommerhjul. Komfort er oppskrytt : rb : Absolutt å anbefale : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger bare si ett ord: BIELSTEIN :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for fine svar folkens!

Fjører er i orden nå som sagt, så jeg får begynne å lete litt nå på nettet etter dempere. Blir Bilstein eller Koni, siden det er så mye positivt om disse to.

Flere innlegg mottas med takk.

Takker igjen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har gule koni selv og er veldig fornøyd... Kommer nok til å prøve bilstein neste gang for å se om det er forskjell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.