#1 Skrevet August 17, 2010 Sliter noe voldsamt med at få en elektronisk boostcontroller til at fungere. Har prøvd det meste no så lurer på om noen her har samme kontroller(Greddy ProfecB Spec2) på sin bil med extern wastegate. Det første ja lurer på er om man ska bruke NC(Normally closed) eller NO(Normally open) porten på ventilen? En av disse ska vel ha vakkum som ja tar fra kompressorsiden på turbon. COM porten på ventilen har ja nede på WG. Dette har ja prøvd først og sist men får ikke mer ladetrykk en grunntrykket på WG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2010 jeg husker ikke her å nå hvilke porter du skal bruke, men dette står i manualen. uansett så slet jeg med det samme på min profec-s, som bruker samme ventil. jeg glemte å ta av den plastproppen på den porten som ikke var i bruk, så sjekk det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2010 jeg husker ikke her å nå hvilke porter du skal bruke, men dette står i manualen. uansett så slet jeg med det samme på min profec-s, som bruker samme ventil. jeg glemte å ta av den plastproppen på den porten som ikke var i bruk, så sjekk det Plastproppen e vekke;) Har brukt NC porten som det står i manualen, men uten success. Har fått så mange olike forklaringer om korsen denne ska kobles opp at ja syns det er rart at inget har fungert. Men no fikk ja akkurat vite av en svenske på msn korsen hans er oppkobla. Prøver lykken imorgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...