Anbefalte innlegg

Lekkasje foran i A6'n -mistenker det kommer inn rundt varmeapp, så planlegger å skru ned deler av dasj/midtkonsoll slik som beskrevet på nordic audi eller hvor det nå var.. Kommer inn når bilen har stått litt i regn, akkurat som det "renner over" en kant etc når jeg gir litt på. -Da renner det et par desiliter ned på gassfoten... Begynte å lukte sau i bilen nå så har rensa tepper med tepperensmaskkin og fått bilen under tak.

Har forstått det sånn at da bør også varmeapp.vifte byttes(selv om denne fortsatt fungerer? Bilen har trilla ca 320.000

Hvor finner jeg ny,god og rimelig vifte?

Mvh

Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør sjekke dreneringen i vannkassa, Har ikke noe med varmeapparatet å gjøre,

Har du ikke klima kan du ta ut batteriet og begynne å renske i det omerådet, så skal du finne en drenering i nærheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en drenering på motsatt side også, ved releboksen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har klima, og har sjekka alle dreneringer. Helt reingjort oppi der. Trur det er pakning. Masse jobb dessverre, men skal vere glad når det er gjort..

Greit å få gjort i grunn, tar samtidig og smører opp visker-leamikk'en fremme, sjekker og rengjør alle spjeldmotorer og smører opp alle ledd.. Med ny varmeapp.vifte og pakning skulle det bli god knall: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør deg en runde til med rengjøring og spyling i vannkassen, og gjerne stak opp dreneringene..

Hadde samme problemet på min og problemet forsvant etter at jeg gjorte skikkelig reint i vannkassen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet var nok pakning rundt varmeregister mot torpedovegg.

Den lå ikke skikkelig på plass.

Jeg hadde egentlig gitt opp å få bilen tett da jeg kvidde meg på å ta ut hele midtkonsollen og varmeapparatet for å finne lekkasjen.

Det var da jeg måtte bytte tannstang på bilen jeg oppdaga dette.

Da jeg skulle løse rattstammen fra tannstanga, oppdaga jeg pakningen som stakk ut mellom varmeregister og torpedovegg.

Fuga igjen med tech7, etter det har bilen vært helt tett :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.