Anbefalte innlegg

Har akkurat montert ny LMM i bilen, kjøpt hos Møller, trudde da att alt skulle vere tipptopp, men der tok eg feil..

LMM\en gir ut for lavt signal ifølge vag-com, dette er no vel en typisk feil melding når LMM er gåen er det ikke?

Lmm ser skitten og brukt ut, med masse striper på folien, dette er vel ikke normalt?

Kan det vere andre ting som gjør att LMM gir for lavt signal?

Dei på Møller tror ikke på meg og skal ta inn bilen fredag, for å se om det stemmer, har eg rett, får eg ingen regning, har eg feil derimot....

Håper noen kan svare meg her:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de to siste LMM'ene jeg har kjøpt hos Mekonomen har esken vært merket "refurbished", men selve LMM'en har vært som ny. Vet jo aldri hva Møller prøver seg på, så tror nok ikke du tar feil ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også fått "Signal to low" og "Intermitted". Byttet luftemengde måler 2 ganger, men men...

Lekkasje var feilen hos meg, og ikke selve LMM'n. Slangeklemmen fra på røret fra LMM turbo satt løst ved turbo, og sugde falsk luft. Det er mye billigere å sjekke lekkasje, før man handler ny LMM...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er enig i det med lekasjer, men no var den gamle gåen p.g.a opent luftfilter, og so får eg feilen på tomgang,og den er ikke intermitted(kommer og går) og det er begrenset med ladetrykk på tomgang:)

Han på delelageret sa att det var en byttedel, men att den skal vere like god som ny, men trudde ikkje dei nye kom med riper på filmen?

får berre krysse fingrene på fredag, får eg rett so skal eg le godt av delelager sjefen og smøre det inn:D

Det eg er mest redd for er att dei begynner å skulde på helt andre ting, for å holde ryggen klar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har eg fått tilbake bilen og eg hadde rett, den nye LMM'en var gåen, so har no endeleg fått byttet den i en annen og bilen går som en kule;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være at Møller har fått en LMM i retur, som skulle vært tatt inn som pant, men som ble tatt inn som vanlig retur pga at noen ikke gjorde jobben sin med å sjekke innholdet.. Og deretter solgt igjen som ny del..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne delen kom fra lageret i Oslo, men det er no klart att noken ikkje har gjordt jobben sin..

Men deili og ha rett en gang iblant:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.