Billakkerer i Levanger & omegn

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er det noen her som vet om noen som lakkerer biler i Levanger området eller i Nord-Trøndelag generelt?

 

Er ute på sjøen for øyeblikket og var så heldig å få telefon fra min samboer igår om at min svigerfar hadde vært å studert bilen min med trillebåren! : bh :

 

Har ikke sett skaden selv, men som hun sa på telefon "oi, det var ikke fint"!! : faint :

 

Forhåpentligvis, så er det mulig å bare behandle området som er skadet. Men hadde vært kjekt om man fant noen som drev med bil lakkering sånn at man kunne fått noen med peiling til å se på skaden.

Må jeg lakkere hele bilen for å få et bra resultat, så blir det nok hel-lakkering. Og da hadde det jo vært greit å finne en plass der prisen er overkommelig.

 

Tips og henvisninger tas imot med stor takk! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har en del folk på Stjørdal han ene skal ha 25000(med lakkboks) for hellakkering på min bil så en annen som skal ha 15000 ( uten lakkboks) så er det vel 1 til som jeg vet om, men har ikke peil på hva han tar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, det var jo ikke så ille priser.

Holder de på på hobby basis, eller jobber de med det?

Vil jo ha en fin pris, men det viktigste er å få et bra resultat..

Betaler heller litt mer for å få jobben skikkelig gjort.

 

Send meg gjerne en PM hvis du har navn og nummer til vedkommende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal du ha en plettfri jobb med garanti bør du hør med lakkspesialisten i namsos.. disse gutte vet hva di holder på med.. og blir det noe galt etter lakkering får du jort opp jobben ute å mokke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, det var jo ikke så ille priser.

Holder de på på hobby basis, eller jobber de med det?

Vil jo ha en fin pris, men det viktigste er å få et bra resultat..

Betaler heller litt mer for å få jobben skikkelig gjort.

 

Send meg gjerne en PM hvis du har navn og nummer til vedkommende :)

 

Har sett resultatene til 2 av dem å jeg er storfornøyd.. Men hvordan servicen er vet jeg ikke;) han ene er billakkerer. andre er usikkert..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett resultatene til 2 av dem å jeg er storfornøyd.. Men hvordan servicen er vet jeg ikke;) han ene er billakkerer. andre er usikkert..

 

Høres jo lovende ut. Har du noe kontaktinfo til disse karene? :)

 

skal du ha en plettfri jobb med garanti bør du hør med lakkspesialisten i namsos.. disse gutte vet hva di holder på med.. og blir det noe galt etter lakkering får du jort opp jobben ute å mokke..

 

Skal ta å høre med de i Namsos også, men det var litt langt nord.

 

 

Må vel først komme meg hjem og få sett på skaden, og se om det er mulig å bare ta bakskjermen uten at det blir for stygt. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også sende en PM til Erik Elverum Guldseth her på forumet. Han jobber med lakkering og er meget flink :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også sende en PM til Erik Elverum Guldseth her på forumet. Han jobber med lakkering og er meget flink :)

 

Aha.. takk for tipset.

Hvor bor han?

Bare halvannen uke til jeg skal hjem nå, så får se mer på skaden da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han bor i selbu og jobber på Sveberg :)

Blir ikke akkurat Levanger da, men er ikke lange biten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey :)

For en bra jobb til en grei penge, så klarer man å kjøre litt ekstra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gi en lyd så svinger jeg meg en tur for å se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var man kommet hjem fra de syv hav. Har et bryllup som nærmer seg med store skritt, så har ikke fått gjort så mye med bilen enda.

Har vært på Bilskadesenteret på Skogn for å få takst på skaden, og de skulle ha 5200,- for jobben, så det var jo egentlig ikke så ille.

Skaden var jo mindre enn jeg hadde sett for meg : rolleyes

 

Du får gi en lyd så svinger jeg meg en tur for å se :)

 

Er ute på farten igjen nå, men er tilbake på Levanger fra tirsdag den 21., så hvis du vil, så kan vi jo møtes en dag, hvis du vil ta en titt :)

Jobber som nevnt på sjøen, så går bare hjemme og surrer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.