#1 Skrevet August 18, 2010 Hei vet ikke hvem som skal kontaktes når man bor i finnmark når det gjelder skiltplater og klistremerker. Så spør her om det er noen som vet hvordan man kan få tak i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2010 Slenger meg på her jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2010 Her ble det aldri noe svar? Lurer på det samme jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2010 om noen ønsker klubb stasj her i byen så kan alle som er med på VWærkste kontaktes, da det ligger der nede. dem oppe i finnmark kan gå sammen å sende meg eller noen andre på vwærkste en "bestilling" så skal vi få sendt noen oppover. skiltplater: 50,- stk klistremerker: free shit ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2010 Som Tom sier så har jeg lagt alt på vwærkste. For dere i Finnmark så sender vi på bestlling, eller så er jeg litt usikker på om Magnus Hyld sitter på noen plater. For de av dere som bor i nærheten av Harstad så har Jørgen Enoksen plater og merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2010 er disse til de nye plastskiltene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2010 ja nå har vi til begge typene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...