#1 Skrevet August 18, 2010 I natt hadde jeg glemt å slå av tåkelysene slik at bilen var strømtom når jeg skulle starte i dag tidlig. Jeg fikk hjelp av en med startkabler og fikk startet opp. det jeg oppdaget da var at venstre sidespeil gikk nedover og at høyre sidespeil gikk til høyre. Jeg kjørte en liten runde for å få litt strøm på batteriet før jeg stoppet og tok ut nøkkelen. det rare da var at motoren til sidespeilene fortsatt gikk. Noen som vet hva som kan være feilen? (nå har jeg tatt ut kontakten i dørene for å ikke slite ut motoren) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2010 Har opplevd det noen ganger selv, dog bare med ene siden og at motor stoppet når den hadde flyttet speilet helt ut. Løsningen for meg var å flytte "velgeren" bort fra begge speil, slik at den er "nullstilt". Vil anta det er dash-knappen som holder på å ta kvelden, er ihvertfall en el-feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2010 det rare er at begge speilene flytter på deg uansett hvilken stilling bryteren står i. Det går også ann å justere speilene som normalt, men er jo liten vits når de går tilbake av seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2010 Først og fremst; lad opp batteriet ordentlig med en lader. Får ikke ladet det opp med å kjøre. Så ser du om problemet er der enda. Hvis ja, les ut feil-minnet med vag-com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...