#1 Skrevet August 18, 2010 (endret) Kunne ikke finne en tråd om dette noe sted så tenkte jeg skulle lage en. Som topic da sier så er jeg interresert i å se flere alternativer felger / mods på golf 6. Så om dere sitter på noen bilder av noen slikt så sleng det ut her, folkens Her kommer det noen ymse fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2010 flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2010 og noen til.... venter spent på flere fra "dere" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2010 (endret) Her kommer noen fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 18, 2010 noen flere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 18, 2010 Og litt til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 18, 2010 tråden er døpt om, satse på at admin kanskje flytter denne til VW tråden der den egentlig hører hjemme nå. I starten var det egentlig ment som en felg alternativ tråd. Begynner å rulle en del gromme mk6'ere i verden ser jeg. en til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 18, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2010 ahhh. likte den siste der veldig godt, ble nice combo med hvit senter på de rimsa letter modifisert denne også. Likte veldig godt de hvite Brembo bremsene ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 17, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2010 Hvit og brun kler stasjonsvogna... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2010 Jeg synes GTI Excessive er jævli lekker. Blir kanskje litt OT, da det må litt jobbing til for å få den sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2010 Østby fortjener jo og en plass her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 4, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 5, 2010 Var felgene på øverste bilde sjeldne ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 5, 2010 Felgene på øverste bildet er photoshop? 4-bolts om eg ikkje ser feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 7, 2010 et par til fra den først svarte i toppen her.. Likte løsningen på grillen øverst best, som desverre er PS mood edit: pastet bilde for å samenligne bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 7, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 8, 2010 Litt OT men hvor finner dere disse bildene? Skulle hatt liknende inspirasjon til min A6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 8, 2010 Litt OT men hvor finner dere disse bildene? Skulle hatt liknende inspirasjon til min A6 surfer bare enkelt og greit på Google, og bilder. Ellers er sikkert mye av de hentet ut fra div forums "around the world" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 10, 2010 inte dum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 10, 2010 inte dum Hva heter disse felgene da? Står vel orginalt på mercedes s amg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 13, 2010 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...