Takrust på 3B stv - Garanti?

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å kjøpe en 99 passat 3b stv som har veldig lite feil.

Derimot så har den rustbobler ved 2 av de 3 "føttene" til takrailen på passasjerside.

Dekkes dette på garanti så lenge det ikke er feil last/slitasje som har forårsaket dette?

Har lest at det skal være 6 år på overflaterust og 12 år på gjennomrust, men er usikker.

Håper noen kan gi et godt svar snart.

Hvis det er usikkert, men muligheten er tilstede for å få dette utbedret på garanti vil jeg arrangere en utflukt til Møller før handelen er i boks. Men hadde jo vært fint med en liten avklaring i forkant hvertfall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 3bg som er registrert i juli 2001, som jeg i fjor sommer fikk lakkert taket på pga dette. En annen på forumet med samme regår fikk ikke.. Reis å hør, men tviler litt på at du får det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å spørre om en annen ting - høytalere.

Høres ut som den ene høytaleren (5.25"/6.5") baki har hatt sine bedre dager. Er det aktiv-system med spesielle fester og full pakke, eller går det greit å bytte ut høytalerpar med f.eks. focal, rockford osv?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

garantien på taket trur eg du ikkje får dekket, vi har fått beskjed om 5 år på desse:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en 99(reg.98) Passat tidligere som hadde samme rusta rundt railsene. Kjøpte den i 2007 og fikk lakka opp igjen taket i 2008. Da var bilen 10år. Dette var hos Møller Haugesund

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også lest at det skal være 12 års rustgaranti på vw. dra å hør!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har også lest at det skal være 12 års rustgaranti på vw. dra å hør!

På GJENNOMRUST ja, så er det ikke hull tvers gjennom, som startet innenfra, får du ikke en dritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På GJENNOMRUST ja, så er det ikke hull tvers gjennom, som startet innenfra, får du ikke en dritt.

å helsikke... er din startet fra yttersiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.