#1 Skrevet August 18, 2010 Hei, Vurderer å kjøpe en 99 passat 3b stv som har veldig lite feil. Derimot så har den rustbobler ved 2 av de 3 "føttene" til takrailen på passasjerside. Dekkes dette på garanti så lenge det ikke er feil last/slitasje som har forårsaket dette? Har lest at det skal være 6 år på overflaterust og 12 år på gjennomrust, men er usikker. Håper noen kan gi et godt svar snart. Hvis det er usikkert, men muligheten er tilstede for å få dette utbedret på garanti vil jeg arrangere en utflukt til Møller før handelen er i boks. Men hadde jo vært fint med en liten avklaring i forkant hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 18, 2010 Jeg har en 3bg som er registrert i juli 2001, som jeg i fjor sommer fikk lakkert taket på pga dette. En annen på forumet med samme regår fikk ikke.. Reis å hør, men tviler litt på at du får det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 18, 2010 Glemte å spørre om en annen ting - høytalere. Høres ut som den ene høytaleren (5.25"/6.5") baki har hatt sine bedre dager. Er det aktiv-system med spesielle fester og full pakke, eller går det greit å bytte ut høytalerpar med f.eks. focal, rockford osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 18, 2010 garantien på taket trur eg du ikkje får dekket, vi har fått beskjed om 5 år på desse:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2010 (endret) Hadde en 99(reg.98) Passat tidligere som hadde samme rusta rundt railsene. Kjøpte den i 2007 og fikk lakka opp igjen taket i 2008. Da var bilen 10år. Dette var hos Møller Haugesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 29, 2010 har også lest at det skal være 12 års rustgaranti på vw. dra å hør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2010 har også lest at det skal være 12 års rustgaranti på vw. dra å hør! På GJENNOMRUST ja, så er det ikke hull tvers gjennom, som startet innenfra, får du ikke en dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2010 På GJENNOMRUST ja, så er det ikke hull tvers gjennom, som startet innenfra, får du ikke en dritt. å helsikke... er din startet fra yttersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...