#1 Skrevet August 18, 2010 Hei folkens Er ny her - har vanket med på VWbus.no/forum siden jeg har en syk interesse for firkanta biler med meg forran, og motor bak, men nå har jeg endelig begynt å pusle med Einzer prosjektet mitt. En 83 GTI (Rabitt). Den er satt opp med TA-Technik coilovers, og siden jeg ikke vil ha den for lav pga dekk/hjul, og parkering i heimen er coiloverne strammet opp ganske hardt so bilen blir litt go-kart. Liker forsovidt å ha den slik, men fjerbeinslagrene liker det ikke Byttet til helt nye for en ukes tid siden - men nå er de kaputte! Noen tips til hvor jeg får tak i noen av GOD kvalitet til en vettug pris? De orginale holdt i alle fall noen måneder, med tidvis litt kreativ kjøring - de nye jeg satt på - vel, selv med relativt pen kjøring er de allerede søppel nå. Tips mottas med glede. Trenger sikkert en del gode råd fremover når jeg skal begynne å leke med denne bilen. Skal få tatt noen bilder og dele med dere her også. /Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2010 Nye originale eller nye fra Biltema? Biltema sine holder ikke mål på senkede biler,anbefaler Bonrath sine forsterkede senkelagere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2010 Nå er det vel ikke lenge før at de fjærbeinslagrene kun har vart i 3 dager? Var 14 dager sist og som jeg svarte deg på mailen så er det ikke sikkert du har skrudd dette skikkelig sammen siden de ble utslitt på så kort tid. Du skriver at de orginale holdt i noen måneder? Må jo bare skyte inn at jeg har hatt x-antall Golf 1 med justerbart, både TA Technix, FK, Supersport, KW og H&R understell. Har ALDRI slitt ut et eneste lager. Jeg har solgt mange av de fjærbeinslagrene til andre Golf 1, enda ingen som har hatt problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2010 Jeg kjører biltema lager på golfen min. Den brukes på bane både vinter og sommer, med billige coilovers. Har ikke hatt noe problemer med de å snakke om egentlig. Sikker på at alt står i rett rekkefølge? Heller ikke med coiloversene (som koster ekstremt lite på ebay) Dog sier alle som har peiling at de er noen sjikkelige drit sett da....men hva vet jeg. De har nå holdt så lenge jeg har brukt bilen. Biltema bremsene også faktisk. Guess im the lucky one 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...