#1 Skrevet Februar 17, 2005 Jeg skal fjerne "Golf GL" som står så pent beskrevet bak på min bil. Er det bare til å bruke noe som ikke skraper lakken og vippe det bort? Anbefaler dere sitrusrens til å fjerne limen som er på lakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2005 Varm med hårføner, bruk fiskesene til å skjære med i det myke belegget bak skriften. Og fjern limrestene med sitrusrens. Husk å polere når du er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2005 Har du ikke fiskesene så kan du også bruke tanntråd. Kan også bekrefte at sitrusrens funker til å fjerne restene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2005 Jeg skal fjerne "Golf GL" som står så pent beskrevet bak på min bil. Er det bare til å bruke noe som ikke skraper lakken og vippe det bort? Anbefaler dere sitrusrens til å fjerne limen som er på lakk? Jeg gjorde det nettopp på min. Tanntråd ryker så lett at fiskesene er å foretrekke. Sitrusrens funker fint som nevnt. Gjorde det på kvikken i åsane, så polerte de opp området under for meg etterpå, ble veldig bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...