Anbefalte innlegg

Noen som har hatt problemer med lysene.?

En kompis fikk problem med at to av lysene henger, samt diverse andre festlige effekter.

Noen som har noen tips?

Han var på Møller idag, og de har gitt han beskjed om at han må ha ny "styreenhet til ledningsnettet":o

Pris opp mot 15000 -De mener tydeligvis at det er hjernen som er gåen, og at denne skal byttes og da er alt flott?

Er det noen koblingsboks/computer som koordinerer lysene? Hva kan man evt. prøve på egen hånd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cenralelektronikk styreenheten. vanlig feil på B6. Ingen problem å bytte selv, sitter bak dekselet over fotrommet på førerplassen. Bare husk å lese ut koding på den gamle først:) Uten at jeg veit at det er akkurat den som er deffekt på denne bilen.. det får de som har feilsøkt stå for:) Men på ingen måte uvanlig feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sakker, Informant.

Hva ligger en slik på i pris, tro? Var snakk om 15 laks på møller....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha.15000.-kjøpte denne styreenheten på e-bay for 60 auro,da en a6 .

Ny koster de 3500.-Heter komfort styreenhet.Eller J19 som det heter i fagspråk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, ja..

Så, det er dette som er galt da, ganke sikkert? Vanlig feil, så vidt jeg tolker.?

Er vel bare for ham å bestille...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha.15000.-kjøpte denne styreenheten på e-bay for 60 auro,da en a6 .

Ny koster de 3500.-Heter komfort styreenhet.Eller J19 som det heter i fagspråk.

J519 er central elektronikk styreenhet.. og på ingen måte det samme som komfortelektronikk styreenheten j393 ;) komfortelektronikk styreenheten har adresseord 46 og centralelektronikk styreenhet 09.. om det var en a6 4b du skiftet på så var det sentrallåsstyreenheten adresseord 35, da denne ikke har komfortelektronikk styreenhet som egen enhet, ei heller er den utstyrt med 09 j519 centralelektronikk styreenhet.

Om det var en 4F så har den begge deler, men komfortelektronikk styreenheten styrer kun interiørlys og aktivering av nødblink ved nødbrems automatisk.. ingen andre lys, det er det centralelektronikk som gjør ikke komfort.

Sånn lyder det på fagspråk;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4F)_Central_Electronics

http://audiforum.us/c6-platform/10156-a6-led-headlights-retrofit-6.html

http://cgi.ebay.de/Audi-A6-S6-RS6-4F-Bordnetz-Steuergeraet-4F0910289G-B-L_W0QQitemZ280353795615QQcategoryZ61527QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m263QQ_trkparmsZalgo%3DSIC%26its%3DI%26itu%3DUCI%252BIA%252BUA%252BIEW%252BFICS%252BUFI%26otn%3D4%26pmod%3D270595569289%26ps%3D63%26clkid%3D6265905248052537178

Linker på styreenheten som min a6 har,som styrer strømmnettet for lysene:)

Har en a6 4f og a3 2005 mod.begge disse går jeg inn på centralenhet 09 for å justere alt av lys,ikke bare de lysene du nevner Stian.:)

Vet ikke om det er samme på a4....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I know.. hvis du leser hva jeg skriver så skriver jeg at centralelektronikk styreenheten finnes på 4f.. og styrer lys. Men at komfort styreenheten ikke styrer andre lys enn det jeg beskrev. 09 er centralelektronikk styreenhet. Der din bil kan kodes lys på. Som jeg også har sagt. ;) Det jeg korigerte deg på var at du kalte det komfort styreenhet.. quote: Ny koster de 3500.-Heter komfort styreenhet.Eller J19 som det heter i fagspråk.

For det er ikke den som styrer lys på 05 mod.. komfortstyreenheten har kanal 46 og heter j393. centalelektronikk 09 og den heter j519.. så det er det du har kjøpt da;). Bordnetz Steuergerät = på audi norsk centralelektronikk styreenhet eller styreenhet for el.ledningsnett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjønner hva du mener Stian:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.