#1 Skrevet August 19, 2010 (endret) Får den ikke opp med hånd, og har også prøvd med reim og jekkestang. Er den limt? Knuse den? Kan da få partikler ned i fordeleren? Er vanlig rødbrun Bosch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2010 Vet ikke hva slags bil dette er til, men på feks S2 med 3B motor er den limt. Jeg måtte knuse den med tang for å få byttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2010 Du bør nok nevne hvilken motor dette er på, for enkelte motorer har faktisk limt rotor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2010 Golfen, 1.6 AFT. Må den nye limes på igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2010 Trenger ikke limes på igjen nei. Sitter hardt på uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2010 Da fikk jeg byttet denne ved å knuse den gamle. En Wise Grip tang fungerte bra som knuseverktøy, ga kontrollert press, og slapp å risikere at rotorakselen ble bøyd. Dekket til først så jeg slapp å få "rotor-mos i fordeleren". Takk for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...