#1 Skrevet August 19, 2010 Bilen er en Golf 2 g60 Rallye,har problemer med at blinklys rele'et "hyler" når eg tar på svitsen. Trykker eg på nødblinken så stopper rele'et å lage lyd og nødblinken virker. Slå av nødblinken og rele'et "hyler" igjen. Noen ide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2010 Bilen er en Golf 2 g60 Rallye,har problemer med at blinklys rele'et "hyler" når eg tar på svitsen. Trykker eg på nødblinken så stopper rele'et å lage lyd og nødblinken virker. Slå av nødblinken og rele'et "hyler" igjen. Noen ide? Prøvd å bytte relet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2010 Prøvd å bytte relet? Ja,det er byttet. Har prøvd et par stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 19, 2010 Høres ut som jordingsfeil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 19, 2010 Høres ut som jordingsfeil. Er det eg og frykter, men vet ikke helt hvor eg skal starte. Hele abs enheten med hjerne, sensorer og ledninger ble fjernet. Blinklys virker, men hyler helt til eg trykker på nødblinken. Eller tar ut sikringen til blinklys, da stopper lyden, men også blinklysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2010 Mulig husken min lurer meg nå, men jeg mener å huske at jeg hadde en hendel som forårsaket dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2010 Mulig husken min lurer meg nå, men jeg mener å huske at jeg hadde en hendel som forårsaket dette [/. Skal få sjekket det i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 20, 2010 Kan stenges, fant feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 20, 2010 Da skriver du feilen her sånn at andre også kan ta nytte av tråden i senere tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 20, 2010 Da skriver du feilen her sånn at andre også kan ta nytte av tråden i senere tid.[ har byttet speedo til golf 3 vr6, pga 02m girkassen. Så måtte bytte litt på ledningene som gikk opp til speedometeret side ikke alt ar likt fra golf 2 til 3. På golf 3 kommer det to løse ledninger fra speedo som skulle til blinklys. Så måtte fjerne de gamle fra golf 2 nettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...