#1 Skrevet August 19, 2010 Er dette krise??? Skulle bytte bærearmer på bilen, venstre side gikk greit men når jeg skulle løsne armen på høyre side går bolten som står i traversen bare rundt: bh :, Hva gjør jeg nå???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2010 Er dette krise??? Hva gjør jeg nå???? Finnes ikke kriser når man skrur, bare ta deg en pause, pust gjennom nesa og tenk gjennom situasjonen. En tur inn her på forumet skader heller ikke;) Tror dette skjedde meg en gang også. Såvidt jeg husker ble løsningen følgende: - sjekk at de små boltene som holder den gummiopphengte braketten med gjengepartiet lar seg løsne - kapp hodet av bolten som går rundt - løsne litt foran på tavers, løsne mye bak på travers - løsne mye på bærearmbolt på motsatt side - lirk ut braketten med gjengepartiet og avkappet bolt - monter ny gummiopphengt brakett og fest alt annet du har løsnet. Har forøvrig liggende brukt den delen som du trenger, dersom den vanskelig eller dyrt lar seg oppdrive som ny. PM for evt detaljer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 19, 2010 Akkurat, skjønner. Da prøver jeg igjen i morra:) Mange takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...