#1 Skrevet August 19, 2010 Som topic. Jeg lurer på hvordan alle disse pyntelistene er festa rundt vindu. Er alle poppa fast, og må sideruta bak demonteres for å få løst lista under ? på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 19, 2010 På c5/4b er de øvre listene rundt vinduene poppa fast, har jeg hørt. De nesterste er vel bare å dra rett opp, om jeg ikke tar feil. Mulig det er en liten skrue på hver side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2010 Må ha ut bakre side ruten. Kommer ikke til uten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2011 Tar tak i denne istedet for å lage en ny.. :-) Disse nedre pyntelistene.. Mine er lakkert (#!#&%"%#&/#&) og nå har de begynt å flasse litt.. Hvis de ikke kan dras rett opp, er det sannsynlig at jeg må løsne på vindusramma for å komme til disse skruene? Noen som har erfaring med å ta av disse listene - slik at jeg får lakkert de på nytt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...