Felger ønskes lånt/kjøpt 14" 4x100, EU godkjenning

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Da skal bilen til EU godkjenning og da må andre felger på. : rolleyes

 

Noen som har noen 14" til låns/salgs?

Gjerne 185/55 med min 35mm inpress :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvi du er kjapp å drar ut til Kjevikdalen i Nordhordland, så ligger det en del golf felger og noen gamle men HELT sprell nye dekk som var kastet:)

 

 

Mvh.

Truls:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det, takk for tipset:)

 

Men, tror dere at jeg kan kommer gjennom med 7x14 felger med 185/55 vinterdekk, ET25?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor strenge er de på Eu med for store felger? skal godkjenne bilen innen januar, står 19" på. Kan ikke sette på vinterfelgene for da blir bilen for lav. Er Møller Minde strenge på felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor strenge er de på Eu med for store felger? skal godkjenne bilen innen januar, står 19" på. Kan ikke sette på vinterfelgene for da blir bilen for lav. Er Møller Minde strenge på felger?

 

de er så klart strenge om felgene ikke er iht til kravene. Vet ikke hvordan det er med diameteren, men med ET så kan man gå +- 7 (eller 7,5) utenom det som står oppført i vognkort. Er også krav til hvilke dekk som er godkjent til felgdimensjonene. Jeg hørte med møller ang vinterfelgene mine, og de var for breie iforhold til dekk dimensjonen jeg har. Kravet var maks 6,5 bredde på felg med 185 bredde på dekk! :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har 14 toms alu felger med 185 dekk på . usikker på profilen. har stått på golf2. såg bilen din stod på ravnanger i kveld.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å faen... :) Leverte bilen min istad skal godkjennes imorgen tidlig 235/35/19 på en 92 mod S4, glemte dette i regnskapet. Noen som vet om det går "greit"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å faen... :) Leverte bilen min istad skal godkjennes imorgen tidlig 235/35/19 på en 92 mod S4, glemte dette i regnskapet. Noen som vet om det går "greit"?

 

Hvor leverte du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har 14 toms alu felger med 185 dekk på . usikker på profilen. har stått på golf2. såg bilen din stod på ravnanger i kveld.. :)

 

Er mulig jeg har noe jeg kan bruke nå, men om ikke gir jeg en lyd;)

Du så kanskje bilen på haugland bilverksted? Den skulle få nytt lager på høgre side bak:)

 

Har forresten sett din også langs veiene tidligere, fet bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mulig jeg har noe jeg kan bruke nå, men om ikke gir jeg en lyd;)

Du så kanskje bilen på haugland bilverksted? Den skulle få nytt lager på høgre side bak:)

 

Har forresten sett din også langs veiene tidligere, fet bil!

bare å gi ein lyd det. dekkene er ikkje i bruk no..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du problemer i dag tidlig? Da jeg hentet en lærling på jobben utenfor laksevågshallen sto du der med panseret oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde du problemer i dag tidlig? Da jeg hentet en lærling på jobben utenfor laksevågshallen sto du der med panseret oppe.

 

Ja bilen kubbet totalt når jeg kjørt ut av rundkjørningen, fikk absolutt ikke start på den igjen, bilen bare chinnet men kom ingen gnist. Fin start på dagen:o

 

Jeg gikk der ifra til jobben, og når jeg kom tilbake for å hente den etter jobb startet den lett som ingenting. Utrolig rart, dette har kjedd 2 ganger før, men meget langt mellomrom for hver gang.

Men tror kanskje problemet ligger i fordelerlokket en plass, for jeg ser det lekker noe olje ut der. Regner med den da får dårlig kontakt eller lignende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.