#1 Skrevet August 20, 2010 (endret) Hei! Jeg lurer på om det er noen her inne som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å få mere trekk bak på min 90 20v quattro? Bytte diff? Hvilken diff. i så tilfelle også bortetter:) Mvh. Truls Andersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2010 http://www.034motorsport.com/chassis-components-differentials-c-25_2719.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2010 Takk, men hva må jeg ha da? Og er det noe annet som må skiftes som følge av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2010 Hei! Jeg lurer på om det er noen her inne som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å få mere trekk bak på min 90 20v quattro? Bytte diff? Hvilken diff. i så tilfelle også bortetter:) Mvh. Truls Andersen Tenker du på annen kraftfordeling enn 50/50? I så fall må du skaffe en nyere girkasse med torsen type 3 senterdiff. De har 40/60 fordeling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2010 Jeg driver og monterer nyere kasse i min S4 C4 nå. Da med torsen type 3 senterdiff som skal gi en 60/40 fordeling. Håper på prøvekjøring i morgen så da kan jeg gi deg litt info om endringen i kjøreegenskaper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2010 Jeg driver og monterer nyere kasse i min S4 C4 nå. Da med torsen type 3 senterdiff som skal gi en 60/40 fordeling.Håper på prøvekjøring i morgen så da kan jeg gi deg litt info om endringen i kjøreegenskaper. Supert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2010 Etter enda litt mer modifisering har jeg nå vært ute og testet litt. Har ikke hardkjørt veldig men det føles som om det er midre understyring å bedre feste. Spinner ikke løs på indre hjul forran så lett ved hard aks og sving. Føles mer kontrollert i sladd på vått føre. (nok av det på østlandet nå) Nå har jeg montert komplett kasse fra en RS4, det var ikke akkurat en kvelds arbeid... Regn med en del spesial deler og jobb hvis du skal gjøre det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...