#1 Skrevet August 20, 2010 (endret) hei. har en audi s6 1996, dukket opp en del el problemer så lurte om noen vet årsak til dette? airbag lyse lyser lenge etter oppstart, før forsvant det med en gang bilen startet? alle lys i instrument er forsvunnet+klimakontroll display..men når lysbryteren er av er det lys i klimakontroll og det digitale tripptelleren.. bremsebeleggvasleren er konstant inne selv om det er nye bremseklosser? På forhånd takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2010 hei.har en audi s6 1996, dukket opp en del el problemer så lurte om noen vet årsak til dette? airbag lyse lyser lenge etter oppstart, før forsvant det med en gang bilen startet? alle lys i instrument er forsvunnet+klimakontroll display..men når lysbryteren er av er det lys i klimakontroll og det digitale tripptelleren.. bremsebeleggvasleren er konstant inne selv om det er nye bremseklosser? På forhånd takk for svar Fant du ut av dette? Ser ut som eg har fått samme problem på min S6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2010 Næi har ikke jort det enda men gir lyd vist jeg finner ut noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2010 Næi har ikke jort det enda men gir lyd vist jeg finner ut noe Eg fant ut på min at det var brent en "ledning" i print platen i instrumente. Loddet inn en ledning mellom der det var brent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2010 Skal skjekke det opp om det er det samme som har skjedd til meg å takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2011 Eg fant ut på min at det var brent en "ledning" i print platen i instrumente. Loddet inn en ledning mellom der det var brent. funket dette? har samme problem på min 96 mod s6:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...