#1 Skrevet August 20, 2010 Jeg er på jakt etter støttestag til ekstralys, men det må være hurtigkoblign pga grillen går opp sammen med panseret. En kompis kjøpte sine hos BilExtra i Tromsø, men jeg klarte ikke å finne disse på nettsiden til BilExtra. Det virket ikke som om Biltema hadde støttestag med hurtigkobling. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike uten at de koster skjorta og en arm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2010 Ring BilExtra i Tromsø da vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2010 det er hella sine det,så de kommer ikke opp på bilextra sine sider.. men de har de nok inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2010 Har aldri sett disse før, de er jo geniale for alle biler hvor grill følger panseret når det åpnes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2010 Bestilte stag fra Bilmateriell i Tromsø, Støttestag med kuleledd. Var forholdsvis rimelige, 295,- pr par. De kompisen min kjøpte fra BilExtra kostet 300,- pr stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...