#1 Skrevet Februar 17, 2005 Skal det normalt blinke i bliklysene på en A4 B5 97mod når bilen låses opp? Min blinker 1 gang ved låsing, men ikke ved opplåsing? Er dette riktig, eller skulle den blinket to ganger ved opplåsing? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2005 Skal det normalt blinke i bliklysene på en A4 B5 97mod når bilen låses opp?Min blinker 1 gang ved låsing, men ikke ved opplåsing? Er dette riktig, eller skulle den blinket to ganger ved opplåsing? Har du originalalarm? Min blinker to ganger når jeg låser opp, og en gang når jeg låser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2005 Ikke alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2005 Ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2005 Ingen som kan bekrefte om det normalt skal blike i blinklysene når dere låser opp A4'er uten org alarm? Har en misstanke om at det skal det i forhold til alarm dearmering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2005 Ingen som kan bekrefte om det normalt skal blike i blinklysene når dere låser opp A4'er uten org alarm? Har en misstanke om at det skal det i forhold til alarm dearmering? Tror det blinker 2 ganger i bilen til fattern.. Den er det ikke alarm i... Har defa i min audi og den blinker 2 ganger når jeg låser opp og et blink når jeg låser igjen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 17, 2005 Ingen som veit? Tja.. Min A4 97mod med sentrallås uten alarm blinker det ikke i det heletatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2005 Pre-facelift blinker èn gang ved låsing og blinker ikke ved opplåsing. Facelift-modellen blinker èn lang gang ved låsing og to ganger ved opplåsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2005 Tak for svar Andreas og dere andre Tyder på at bilen er som den skal! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...