Høyttalerbytte foran (A4 B5)

Anbefalte innlegg

Hei, Har byttet høytalere foran i dørtrekkene, Men nå som kablene skal trekkes sliter jeg litt. Fikk trekt til tweeter og 5,25" på høyre side ved å fjerne sparkepanelet og hanskerommet MEN på førersiden er det jo fullt av sikringer hvordan kan jeg få til dette?

Og Monteringen av dørtrekket på passasjersiden viste seg å være et rent helvete : eek : Klarer så absolutt ikke å få det på plass igjen, Den skumgummi matta som er inne der er vel til å beskytte mot vann og div så den kan vel ikke fjernes? Noen som har noen tips? Vet at disse høytalerne har passet på en Audi A4 B5 (Hertz ESK 130) jeg så i en prosjekt tråd engang.

Og hvor nøye er høytalerkabeltykkelse på et frontsett? Kan da ikke være så store dimensjoner som er nødvendig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg bruker 4mm2 til frontsettet mitt, er kanskje litt overkill. Men jeg har alltid overdimensjonert.

Dørtrekket kan være rimelig kinky og få på om du har store høyttalere, enten har du gjort noe feil, ellers så må du bare prøve å lirke det pent på igjen. Og det skumgummi'n er for å beskytte mot vann ja ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk det på etter MYYE om og men :) ble meget overkill på høytalerkablene men det får da bare være :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.