#1 Skrevet August 20, 2010 Håndbremsen bremser normalt ved å dra i den men låser seg ikke, så tenker på å åpne opp men klarer ikke demontere midtkonsollen. Kan vel bare være noe som er hoppet/sporet av inne der? Så om noen har noen tips på hvordan jeg kan få fjernet midtkonsollen uten å knekke noe? Evnt hva som kan være galt med håndbrekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2010 På tide med nye vaijere til brekket mest sannsynlig, evt treg calipper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2010 Selve bremsen fungerer som den skal men er bare at den ikke holdes på plass når jeg trekker opp brekket, mao kommer ikke den klikkelyden som kommer vanligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 23, 2010 Ringte et verksted og de sa det kan være en fjær som er hoppet av som justerer tannhjulet (?), men klarer fremdeles ikke finne ut hvordan man får av midtkonsollen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 5, 2010 du har vel funnet uy av dette nå? men kan nå svare alikevel sånn for andre som evt måtte lure på det samme og sånn hvis du enda skulle lure. om du skyver sete helt tilbake vil du se et lite deksel nede på siden av midtkonsollen rett i fremkant av der sete stopper, dette vipper du bare av og bak er er det en skrue, mener det er torx. Sitter en på hver side. Så må du vippe ut askebegeret, under her sitter det en bolt 22mm(?) som du skruer opp. Så om du drar opp håndbrekket, vil du se at på undersiden (hsuker ikke om det er helt nede eller oppe ved knappen) så er det en plast"propp" som må vipes ut, slik at du kan få dratt dekselet til håndbrekket løs. Nå er det bare å likrke konsollen litt tilbake slik at den slipper i fremkant og deretter skyve den fremover og oppover. Jeg fant det lettest å dra på håndbrekket for å få av konsollen. Så ville ha fått med meg en hjelper når jeg kom til dette punkte som kunne hjulpet til med å holde brekke oppe. (om det da selvfølgelig ikke låser av seg selv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...