#1 Skrevet August 20, 2010 Skal få en kompis til å rubbe og polere bilen min da jeg er HELT blank på dette Jeg har kjøpt Auto glym Deep shine(?) Sort merkelapp hvertfall Så om dere har noe rubbemiddel å anbefale? Autoglymen er vel polering? Bilen er mørkegrå om det har noe å si. Og etter polering må den vel Waxes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 20, 2010 Kjøp Autoglym Paint Renovator hvis dere skal gjøre jobben for hånd.. Legg Autoglym Extra Gloss Protection eller Autoglym HD Wax på toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 20, 2010 Bruke Autoglym Paint Renovator istedenfor Ultra Deep Shine? Eller er det "rubbemiddel"? Og de to siste er Waxer? Hehe er HELT blank på dette området:) Har prøvd å sette meg inn i dette på forumet men er bare så ekstremt mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 20, 2010 Paint renovator er et slipemiddel for å fjerne riper og sterkt oksidert lakk. Poler etterpå med Deep shine og avslutt med å påføre Extra gloss protection (lakkforsegler). La sistnevnte være på minst en time før du tørker den av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...