#1 Skrevet August 20, 2010 (endret) Sliter med å få ut denne da den er tredd i kanal i taket og ned i a stolpe. Noen her som har gjordt dette eller har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2010 Ingen som har en erfaring eller 2 med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 22, 2010 Er det den ledningen som går igjennom røret ned til solskjermen, eller selve coupelyset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 22, 2010 Er det den ledningen som går igjennom røret ned til solskjermen, eller selve coupelyset? Ja stemmer. Til lys i sminkespeilet og coupelyset. Går ned i a stolpen til sikringsboksen. Har fått tak i ledningen men den ser ut til å sitte fast når jeg drar i den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 22, 2010 Skal se om jeg finner ut av det imorgen når jeg tukler med bilen min i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2010 Hadde vert flott:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2010 noen som har en slik liggende kansje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2010 Begynner å haste: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 31, 2010 Var å nappa litt i min idag, men var ikke så enkelt gitt. Hva med å klippe av kontakten(e) og lodde dem igjen etter du er ferdig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2010 Nei det har jammen jeg å funnet ut. Virker som den sitter fast i det "skummet" som er innvendig i a-stolpene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 2, 2010 Lurer på om jeg rett å slett skal ta å utforske litt med vinkelsliperen i a-stolpen for å finne ut av dette: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 3, 2010 Viste seg at jeg hadde rett i dag da jeg tok til med vinkelsliperen på a-stolpen. Ledningen var fast støpt i skummet inni stolpen: eek : Litt av en plasering da: dum : Så jeg kappa meg en åpning på langs med stolpen og grov ut ledningen i skummet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 3, 2010 Haha såpass ja.. Spørsmålet er, hvordan skal du få den på plass igjen der du skal ha den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 3, 2010 Legger den bare inni a-stolpe dekselet vel:p Legger ved et bilde av begivenheten: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 3, 2010 Så barbarisk… Me like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 3, 2010 Fan for en plass å legge noe sånt da: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...