Vinduene går ned av seg selv!

Anbefalte innlegg

En kollega av meg har en 4'er golf stasjonsvogn, som har ett lite problem. Når den står parkert, så går av og til alle vinduene ned av seg selv. Noen som har vært borti tilsvarenede. Litt kjedelig når det regner ute :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne bilen har vel funksjonen som gjør at en kan kjøre ned alle vinduene ved å holde inne knappen på fjernkontrollen eller ved å holde nøkkelen i førerdøra. Jeg ville ha kjørt diagnose på sentrallåssystemet på den først, kan være at det ligger inne en feilmelding der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har det faktisk stått litt om i lokal avisa mi. Det gjaldt ikke VAG spesifikt da men.

Det var vist feil på en trafo stasjon i kombinasjon med noen høyspent ledninger som antatt var synderene den gang. (Høres litt søkt ut men.)

Kanskje du har noe sånt i nærheten av der du parkerer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er for en dørbryter som kødder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sentrallås driver-/sensor som fusker, mener jeg forsårsaker det der. De er godt vant med problemet på merkeverksteder av en viss størrelse så det bør være en kurant sak å finne ut av om han stikker innom et slikt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørr om han var i nærheten av bilen når det har skjedd. Har skjedd ett par gangere med meg, at når jeg går med nøklene i bokselomma at man da kommer borti åpneknappen, og vinduene går da ned. Datteren min på 2,5 år har også prestert å åpne vinduene med nøkkelen fra kjøkkenbenken..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde dette problemet på A4'en jeg hadde, da var det korrosjon og litt dårlig kontakt i bakluka pga fuktighet, det førte til at vinduer og dørlåser levde sitt eget liv...

kobla til diagnosen hos VAG så fant de det med en gang...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også vært borti lignende grunnen var da at dørlåsen var smørningstørr, og hang igjen litt.. smurte opp låsen, og alt var i orden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme har skjedd med min flere ganger! sinnsykt kjedlig når det øsregner ute! flere ganger naboen har kommet å ringt på å spurt om jeg har "glemt" å lukke vinduene når det regner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.