#1 Skrevet Februar 17, 2005 Jeg var på Eu kontroll og demperene testet til 20% veigrep og bremsene slitt langt under minimum. Må ha alt det nytt og egentlig ganske kjapt, pratet med vwcarconsult om noen justerbare dempere med justerbar hardhetsgrad, men det var litt leveringstid.. Bremser lurte jeg på Turbogroove og Redstuff.. Noen plasser som kan ha dempere og slikt på lager? Av en eller annen type. Tror demperene var Fk SilverLine X. Noen erfaringer med slike dempere og/eller bremser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2005 Rodin har koni, og de har mye på lager. Knall sett. Eneste minus er at di ikke er rustfrie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2005 Jeg var på Eu kontroll og demperene testet til 20% veigrep og bremsene slitt langt under minimum. Må ha alt det nytt og egentlig ganske kjapt, pratet med vwcarconsult om noen justerbare dempere med justerbar hardhetsgrad, men det var litt leveringstid.. Bremser lurte jeg på Turbogroove og Redstuff.. Noen plasser som kan ha dempere og slikt på lager? Av en eller annen type. Tror demperene var Fk SilverLine X. Noen erfaringer med slike dempere og/eller bremser... Pssst.... Jeg har komplette orginale bremsesiver+klosser bak til Quattro liggende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...