#1 Skrevet August 20, 2010 (endret) Hei, har nå prøvd å kople opp en fjernstyrt sentrallås med alarm på min Audi A6 C4 97mod. Også er det en rekke ting jeg ikke har greid å forstå åssen jeg skal kople og sånt i virkeligheten. En ting er når det er tegna på et skjema, men hvor finner jeg de diverse ledningene, og hva må jeg kople til? Head Unit'en er plassert rett ved siden av batteriet under baksetet. Liste over hva jeg har koplet opp hittil: -Blinklysfunksjon (Varselblinkerne blinker som de skal ved åpning og låsing av bilen) -Den fjernstyrte sentrallåsen funker. -Sirenen funker. En liten liste over funksjoner jeg ikke har greid å kople opp enda: -Koplet opp og forlenget diodelysets to ledninger. Men den lyser ikke. Om dette er dårlig kontakt, spenningstap i ledningene eller noe som må settes i drift på no vis, aner jeg ikke. -Vinduene åpner og lukker seg ikke. Veit at hvis Head Unit'en hadde sendt lengre impulser på sentrallåsen når jeg åpner og låser bilen, ville vinduene gått helt opp, og helt ned. Samtidig er det ikke noe særlig hvis dette skulle skje bare ved å trykke én gang på åpne eller låseknappen. Det skal være noe mulighet for å kople til én ekstra ledning ifra Head Unit'en som skal kunne styre dette. Men hvor på bilen jeg skal kople det, forstår jeg ikke. -Head Unit'en skal kunne koples inn på fotbremsen. -En hvit ledning skal kunne koples inn på ACC/ON Hvor på selve bilen??? -Baklukefunksjonen gidder jeg ikke kople opp, men fint om noen kan forklare dette også. -Litt god forklaring på dette med positive og negative triggering of side door hadde vært fint:) Trur det er ganske mange som kunne tenke seg en litt ordentlig guide på dette. Linker til en delvis guide her: http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/219980-fjernstyrt-sentrallas-audi-a4-b5-3.html Dette er alarm og fjernstyrt sentrallåspakka jeg har: http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=49&products_id=368 Ved å registrere seg, får man det meste av nødvendig informasjon om oppkopling på denne siden: www.rclick.co.uk/information.php?info_id=1 Men som jeg har nevnt tidligere, hvordan gjøre mye av dette i praksis? Hvilke ledninger, hvor på bilen? Noen som har gjort dette og kan gi tips eller en ok guide? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...