#1 Skrevet August 20, 2010 er det noen her som har eller vet hva som trengs for å bygge om fra vanlig bakluke til elektrisk bakluke på en 2007mod A6 Allroad Avant? takker for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2010 Hei, jeg har lurt på det samme og søkt litt i utlandet, konklusjonen ble at det blir ALT for dyrt.... Masse greier som må byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2010 Ledningsnett, master og slave styreenhet/motorer som sitter i taket på hver side. Tipper du ryker på 30k+ minst med jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2010 Her linker for ettermontering av div snacks:) delenr og hele pakka.(auto bagasjeåpner) http://a6-wiki.de/index.php/Nachrüsten#T.C3.BCrleisten_S6_montieren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2010 Her linker for ettermontering av div snacks:) delenr og hele pakka.(auto bagasjeåpner) http://a6-wiki.de/index.php/Nachrüsten#T.C3.BCrleisten_S6_montieren automatische Kofferraumöffnung bei Limo nachrüsten. Helt annet system på avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2010 selve jobben er ikke no prob da....men er vel deler/delenr jeg lurte på, kikket litt i etka...men vanskelig og se hva som må byttes syns jeg, fant heller ingen delenr på ledningsnett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 6, 2012 Vil tippe at mye av ledningsnettet allerede er klart. De mulig det noen komponenter ved bakluka som mangler. De lager ikke hundre forskjellige nett nå i dag. For nå skal alt koste minst mulig penger. Alt blir mer og mer standarisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...