Ettermontere elektrisk bakluke A6 4F Avant

Anbefalte innlegg

er det noen her som har eller vet hva som trengs for å bygge om fra vanlig bakluke til elektrisk bakluke på en 2007mod A6 Allroad Avant?

takker for alle svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg har lurt på det samme og søkt litt i utlandet, konklusjonen ble at det blir ALT for dyrt.... Masse greier som må byttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ledningsnett, master og slave styreenhet/motorer som sitter i taket på hver side. Tipper du ryker på 30k+ minst med jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selve jobben er ikke no prob da....men er vel deler/delenr jeg lurte på, kikket litt i etka...men vanskelig og se hva som må byttes syns jeg, fant heller ingen delenr på ledningsnett....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe at mye av ledningsnettet allerede er klart. De mulig det noen komponenter ved bakluka som mangler. De lager ikke hundre forskjellige nett nå i dag. For nå skal alt koste minst mulig penger. Alt blir mer og mer standarisert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.