#1 Skrevet Februar 17, 2005 Jeg fant kun dette og det er umulig å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2005 Er det ingen som har en slik stol i sin bil? Jeg ønsker i tillegg å kjøpe et komplett slikt interiør.. PM meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2005 vis du ser under biler til salgs ligger det nå ute en VR6 med skinn.. her er det bilde av førerstol.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2005 Finnes sikkert 10-20 forskjellige utgaver av VR6 interiør så det er vanskelig å gi deg svar... er foresten stort sett samme utvalg som til vanlig GTI. Skal du kjøpe brukt så prøv å få tak i Recaro, enten stoff eller skinn, det er de klart beste å sitte i, mye bedre enn de vanlige stolene som egentlig er litt småkjipe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2005 Må si meg meget enig med Tord.. de fra GTI eller VR6 er mye mye bedre å sitte i.. skikkelig nedtur å hoppe rett over i en GL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2005 Syns mitt GTi interiør er kjipt jeg.. hardt og vondt å sitte i på langkjøring. Men det er sikkert bare meg pga. dårlig rygg. Gå for Recaro viss du først skal bytte interiør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2005 Tror du misforsto litt Stian for jeg synes de fleste GTI/VR6 interiørene er småkjipe (selv om de er bedre enn GL) og at han istedet for å kjøpe vanlig VR6 interiør burde prøve å finne Recaro slik som f.eks. dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2005 ok.. da er jeg mere med.. skal ikke uttale med om racaro.. det bildet var nå fint, men bakenden min har ikke fått nyte slikt enda.. annet enn de som står i den golfen jeg la ut.. ikke sikker på hva det er, men syns de er behaglige å sitte i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...