Noen som har bilde av førerstol av typen VR6 til Golf III?

Anbefalte innlegg

Jeg fant kun dette og det er umulig å se...

 

10525.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen som har en slik stol i sin bil?

 

Jeg ønsker i tillegg å kjøpe et komplett slikt interiør.. PM meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du ser under biler til salgs ligger det nå ute en VR6 med skinn..

her er det bilde av førerstol..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes sikkert 10-20 forskjellige utgaver av VR6 interiør så det er vanskelig å gi deg svar... er foresten stort sett samme utvalg som til vanlig GTI. Skal du kjøpe brukt så prøv å få tak i Recaro, enten stoff eller skinn, det er de klart beste å sitte i, mye bedre enn de vanlige stolene som egentlig er litt småkjipe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg meget enig med Tord..

de fra GTI eller VR6 er mye mye bedre å sitte i.. skikkelig nedtur å hoppe rett over i en GL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns mitt GTi interiør er kjipt jeg.. hardt og vondt å sitte i på langkjøring. Men det er sikkert bare meg pga. dårlig rygg.

Gå for Recaro viss du først skal bytte interiør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du misforsto litt Stian for jeg synes de fleste GTI/VR6 interiørene er småkjipe (selv om de er bedre enn GL) og at han istedet for å kjøpe vanlig VR6 interiør burde prøve å finne Recaro slik som f.eks. dette

 

5_820895364.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. da er jeg mere med..

skal ikke uttale med om racaro.. det bildet var nå fint, men bakenden min har ikke fått nyte slikt enda..

annet enn de som står i den golfen jeg la ut.. ikke sikker på hva det er, men syns de er behaglige å sitte i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.