Noen 2.7T guruer her i byen?

Anbefalte innlegg

Skulle ha fått skifta regreim, multireimer og vannpumpe. Samt tatt en liten service på tipkassa.

Rensing av bunnpanne, magneter osv.

 

Noen som gjør dette på en kveld? kan godt bli med å hjelpe til. :)

 

Send meg en PM om du har mulighet og peiling. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ha fått skifta regreim, multireimer og vannpumpe. Samt tatt en liten service på tipkassa.

Rensing av bunnpanne, magneter osv.

 

Noen som gjør dette på en kveld? kan godt bli med å hjelpe til. :)

 

Send meg en PM om du har mulighet og peiling. :)

Finner du ingen i Trondheim, anbefaler jeg Opphaug Bilservice. Han som har overhalt min motor nå nylig, og totale kostnaden inkl ny kamaksling ble 7000,- inkl deler og arbeid. Skifta reg.reim sett på min tidligere 3bg og det kosta 3800,- inkl arbeid og deler. Han er utrolig billig, og gjør en himmla god jobb.

Ligger da på andre siden av fjorden, nermere bestemt Ørlandet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ikke dumt ut. Takk for tips! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller gjør det selv. kostet meg 3700kr for ALT av deler fra ecs tuning:-) b yttet på min rs4 for ikke lenge siden og de var ikke noe prob i det hele tatt:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eller gjør det selv. kostet meg 3700kr for ALT av deler fra ecs tuning:-) b yttet på min rs4 for ikke lenge siden og de var ikke noe prob i det hele tatt:-)

 

Aldri i livet om jeg tør prøve på det. Du kan jo fikse det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står over det tror jeg:-) det som er jobben er og demontere fronten på bilen men selve jobben med reg reima er fort gjort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.