#1 Skrevet Februar 17, 2005 Noen som har noen formening om hva jeg kan gjøre med dette..... Eller er det billigere å kjøpe nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2005 Noen som har noen formening om hva jeg kan gjøre med dette.....Eller er det billigere å kjøpe nye? Det finnes felgverksteder som kan fikse dette. Ligger bla. et ved Bjerke Travbane her i Oslo. Koster fort over 1000,- pr. felg + porto osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2005 Det finnes felgverksteder som kan fikse dette. Ligger bla. et ved Bjerke Travbane her i Oslo. Koster fort over 1000,- pr. felg + porto osv. Jeg har en lignende skade på en felg jeg skulle fikset. Du har ikke navnet på det verkstedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2005 Sunnaas Hjulservice AS Økern Torgv. 64 0586 Oslo................ 22 64 77 51 Og en annen: http://www.felgservice.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...