#1 Skrevet August 21, 2010 Som topic. Har hatt problemer med gangen på min Audi 80 med ABT motor, nå gjenstår bare å få justert tomgangen på den. Hvordan får jeg justert den? Mvh Kai-Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2010 Dette er mono-jet forgasser:o Noen som vet hvordan jeg kan justere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2010 Tomgangshastighet omdr/min: 750-1000 Ikke justerbar Ved feil vanligvis andre feil som gir avvik på tomgangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2010 Såppas... Bilen går for lavt på turtall, når den blir ordentlig varm. Ser at spjellet lukker nesten helt igjen. Har prøvd å bytte gasser, men den brukte jeg fikk tak i har bare 4 kontakt punkter på motoren som dytter på gasswire armen, mens min har 6. Prøvde også å bytte over potensiometeret, men hsker ikke helt hva jeg kom til da. Men potensiometeret kan jo vris, kan dette være ute av stilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 24, 2010 Kan være noe så enkelt som noen vakumlekasjer eller? Men det har du jo sikkert sjekka regner jeg med : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2010 Kan være noe så enkelt som noen vakumlekasjer eller? Men det har du jo sikkert sjekka regner jeg med : ) Ett par ganger tror jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...