#1 Skrevet August 21, 2010 noen her som har overvarva 20vt før? hva som kan skje/skjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2010 Ventilflyt som 99% av andre motorer med tilhørende butting av ventiler i stempler om uheldig. Hvor høyt turtall snakker vi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2010 hmm, spørs om har vært heldig:) motor starter lett og går fint:) hadde av reim dekslet og alle punktene på kam og veiv stemmer:) eneste er at register reima er alt for slakk turtall var sikkert fort mellom 5-7000 ett sted, rakk aldri å se da jeg giret så fort jeg greide opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2010 Mellom 5000-7000rpm? Aldri hørt om en 2,2 som har tatt skade av det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2010 kan fort ha vært over 7000 også, noe jeg er litt redd for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2010 Med gammeldrittcoilene er jeg sikker på at jeg har vært 7500rpm siden turtallsperra ikke var tilstede med di coilene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2010 min 20v 7A varvet til 8000 opptil flere ganger ifølge turtelleren, og den tok ingen skade. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2010 letteste måten for å finne ut om ventila er krokete er vel å ta en komp test? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 21, 2010 Men om du ikke merker noen forskjell på hvordan motor /bil går så er det vel i orden 7000- 8000 rpm burde jo gå fint uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 21, 2010 ja det virker greit men:) ta en komp test å se:) virker som servopumpa er bra sliten, så må vel bytte denne også. var bra slark i den gitt. spørs om lekkasjen i "bomba" har gjort at den har tatt kvelden:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...