#1 Skrevet August 21, 2010 Hvor mange db kan det komme fra eksos anlegget? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 21, 2010 Kommer helt an på motor og eksosanlegget det. Eller er det grensene på vei eller bane du lurer på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 21, 2010 Er på vei, har en golf 2 1,8. Har satt på 2,5 tom fra katalysator/ lyddemper og helt bak. men satt inn ny lyddemper.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 21, 2010 Er på vei, har en golf 2 1,8. Har satt på 2,5 tom fra katalysator/ lyddemper og helt bak. men satt inn ny lyddemper.... 2,5" på en 1.8? Skal du hente ut 250 hk av motoren? Om motoren er original vil du faktisk tape effekt med din nye eksos. Støygrensen kjenner jeg desverre ikke til, vil tippe rundt 85 dB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 21, 2010 men ahr du noe mening om det er over grensa? for db? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 21, 2010 men ahr du noe mening om det er over grensa? for db? Det vil jeg tro ja. På min 80 med 1.8 har jeg 2,25" eksos med to Magnaflow potter og det lager mer lyd enn de på BT liker. Jo større eksos, jo mer bulder og brak Vil derfor tro din bråker noe for mye. På min 100 med 2.3E har jeg byttet bakpotte, gav ikke så veldig mye mer lyd enn originalt. Ble stoppet i teknisk kontroll, fikk mangellapp på uoriginal eksos og bulder og brak!!! --> vis bilen på BT. Den lagde MYE mindre lyd enn min 80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 21, 2010 Er det ikke opplegg med biler før 89 at de har en høyere tilatt db grunnet at det ikke er katalysator, eller er jeg helt på vidda nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...