Anbefalte innlegg

hvordan blir dette seende ut?165 er uaktuelt da jeg ikke vil ha trillebårhjul.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke akkurat strekk hvertfall. Hadde denne kombinasjonen på energolfen jeg hadde for noen år siden, og jeg synes ikke det så særlig bra ut. Hadde planer om å bytte til 165, men bilen ble solgt før jeg fikk dem. Mulig jeg har noen bilder, men ikke på denne pc'en. Kan sjekke til uka hvis ingen andre har bilder før det.

 

Men det er vel ikke så mange andre alternativer enn 195/40-16 hvis du ikke vil ha sykkelhjul/165?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei jeg syns 165/40 blir litt vel smalt på en 3er golf igrunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resized_IMG_2451.jpg

 

Beste bildet jeg hadde fra de få dagene jeg kjørte med D90 med samme dekk- og felgdim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resized_IMG_2451.jpg

 

Beste bildet jeg hadde fra de få dagene jeg kjørte med D90 med samme dekk- og felgdim.

 

altså 195/40?husker du hvilket merke det var?må isåfall få tak i det smaleste dekket i den dimmen da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dunlop SP9000 ser det ut som..

 

Men de har gått ut.. Så da er det Toyo Proxxes T1 du må ha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.

 

Husker ikke dekkprodusent, men du eller noen andre kan jo alltids prøve å tyde noe ut ifra disse bildene:

Resized_IMG_1917.jpg

 

Resized_IMG_1946.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dunlop sp9000 på fremdekka ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det så jo ikke ut som de bula så alt for mye ut da: klø : får se om jeg får tilslag på felgene nå da,isåfall blir det toyo proxxes som nevnt over her;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.