problemer med teningslås.

Anbefalte innlegg

har fått problem med teningslåsen på bilen min. en a6 1995. 2,6 med automat. bilen starter fint men elvinduer, varmeaperat og hovedlys funker ikke. nåen som vet om en hurtig løsning uten og bytte teningslåsen. da æ e i sørsverige med bilen å skal kjøre tel tromsø i mårra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått problem med teningslåsen på bilen min. en a6 1995. 2,6 med automat. bilen starter fint men elvinduer, varmeaperat og hovedlys funker ikke. nåen som vet om en hurtig løsning uten og bytte teningslåsen. da æ e i sørsverige med bilen å skal kjøre tel tromsø i mårra.

Nødløysing er å finne sikring til desse, ta strøm fra ein annan sikring der det er strøm å ber laske over.. da har du lys og slikt til å kjøyre med middeltidlig.. ber å kjøpe ei prøvelampe og prøve seg fram, tar 15 min og funker.. ber pass på å ta strøm fra ein stor sikring som ikkje har me motor å gjer.. kiipt om den ryker og motor stopper og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kan noen ganger 'reddes' midlertidig med greie mengder WD-40, 5-56 eller liknende inn via nøkkelhullet, men det kan også bli veldig grisete og det er stor mulighet for at det ikke hjelper i det hele tatt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må mest sannsynlig bytte bakerste del av tenningslåsen, måtte dette på min.

Radiatorvifta starter ikke, heller.

Koster ikke mye på møller, mener det er rundt 5-600kr. Bytte er sånn tålelig greit, du klarer det uten å ta ut dash, men da får du ikke skrudd ut plombene og satt den i riktig, så må file ned sporene i stykket, og feste den med strips, så den ikke glir ifra.

Kan være behjelpelig med mer info om det trengs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.