#1 Skrevet August 22, 2010 Som topic! Trenger firehjulskontroll på bilen, og i den forbindelse lurer jeg på hvem dere anbefaler, og hvem som er billigst? På forhånd takk! Mvh Christer Antonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 22, 2010 Mener det er 1200kr på Vikhammer Autosenter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2010 Jeg betalte 1200,- på US carclinic på tiller. Ligger ved Dekkpartner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2010 Vet ikke om de er billigst, men Tempe Auto gjorde iallefall en veldig god jobb på min bil. Mener de tok 1000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 29, 2010 Takk for alle svar! Time bestillt på Tempe Auto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 3, 2010 Bilsentret i Fossegrenda tar 1500kr.. Eneste folket som hadd ledig te mæ før helga no. Etter som æ skull te Åre no te helga mått æ bare få gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2010 Da er hjulkontrollen fullført på Tempe Auto. Betalte 1500 eks mva for kontrollen. Veldig bra og raskt utført. De stilte også inn lysene mine for 150,- eks mva. Hyggelig service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2010 hadde nettopp en på mekonomen betalte under 900 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...