Bytte av glødeplugger og bremseklosser bak på Passat 3C

Anbefalte innlegg

Hei

Må bytte bremseklosser bak og har fått feilkode på glødeplugg på sylinder nr. 3. Bilen har gått litt over 150000.

Og så lurer jeg på om dette er noe jeg kan gjøre selv? Har jo skruvd en del på Corrado'n og Golfene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt isåfall alle pluggene når du driver på. Om det er 16v 2.0l Tdi er glødepluggene under toppdekslet. Grei skrujobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når du skal bytte bremsklosser bak på 3cen må du ha vagcom. for du må frigjøre den elektronkiske brekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 2.0 8-ventileren, er det like enkelt på den? Og tilgang på vagcom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enklere. Bare å ta av plastdekslet over motoren så ser du pluggene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svarene. Da gjør jeg d selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremseklosser bake er en enkel jobb sålenge du har Vagcom. Brukte vel omtrent 15 minutt pr side på selve skrujobben,tok nesten lenger tid å kjøre sykluser med Vagcom : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikkje 16v på 06mod 4motion? har samme problemet på min og, trur eg har bkp som er 16v viss eg ikkje tar feil.

du får si fra koss det var og bytte:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har nå byttet glødepluggene for andre gang på min 2.0 tdi 16v, fikk feil førstegang så dei rauk med ein gang,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.