Anbefalte innlegg

Er det noen som har et tips til hvor man kan få tak i en litt fetere grill til S3 enn den som er org?

Noe mer som RS4 grill eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, men A3 og S3 har ikke samme front, og heller ikke samme grill så NBS utgår.

Har sjekket masse rundtom, så det jeg er interessert i er plasser der de har stæsj til S3, ikke steder man antar de har:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, men A3 og S3 har ikke samme front, og heller ikke samme grill så NBS utgår.

Har sjekket masse rundtom, så det jeg er interessert i er plasser der de har stæsj til S3, ikke steder man antar de har:)

 

Regner med du har spørt eller søkt på de engelske forumene? :)

Tror aldri jeg så noen annen grill til S3 enn eventuelt de som folk hadde laget selv med netting osv.

Men jeg så aldri etter annen grill heller da. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette fikser du jo selv Espen.. ta vare på ramma og ringene.. også monterer du inn gitter istedenfor.. og monterer tilbake ringene til slutt.. DET er kult..

 

Ta med deg ut på jobb.. så har du noe å gjøre på der ute..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det var det jeg lurte på å gjøre, men du vet, det er jo såååå travelt her ute om dagen:D

 

Noen tips om hvem som selger gitter lignende det som er i RS4 grillen da?

Tror jeg trenger litt nede i fangeren og.... har litt lyst til å prøve noe nytt der og:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Espen. Kjartan på quality autoimport har RS4 gitter.

Mail finner du her: http://www.quality-autoimport.no/

 

Ellers så har jeg nummeret hans, kan sende deg det på PM hvis du ønsker.

Så på det RS4 gitteret på Autofil turen til england,. Det ser veldig bra ut og er i tillegg mykere en det orginale harde plaste. Da er det lettere å jobbe med.

Si at du er med i Lokallaget da (rabatt) Gitteret leveres av MATTIG.

Linken direkte til gitteret:http://www.quality-autoimport.no/catalog/index.php?cPath=21_82

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye Thomas.

Skal bli morro å prøve å lage en brukbar grill når jeg kommer hjem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det kommer til å bli drit tøft. Trenger D orginale S3 speil? i chrome? en kompis hadde noen liggende mener jeg han sa.

Lykke til med grillen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjerpings Thomas, jeg har jo nettopp montert orginale alu speil på min jo: smil :

 

Bare se her:

235.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: bh :: bh :: bh :: bh : husket ikke det jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjerpings Thomas, jeg har jo nettopp montert orginale alu speil på min jo: smil :

 

Bare se her:

235.jpg

 

Hva slags parklys har du Espen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte noen xenon LED pærer fra dioder.no og tilsvarende pinol pære til skilt lysene hvis det var det du tenkte på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte noen xenon LED pærer fra dioder.no og tilsvarende pinol pære til skilt lysene hvis det var det du tenkte på.

 

Plugg and play?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, hadde vært verdens enkleste mod, hadde det ikke vært for at det er rett og slett ikke plass til en hånd noen sted på den banna bilen min. Ikke engang ungene i gaten hjemme klarte å presse bassene nedimellom for å bytte de:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme på min. Må ut med lykten. Har kjørt uten parklys i et halvt år nå. Gadd ikke sette inn orginale som ødelegger hele xenon lyset. Er det bra match på disse? Ser sånn ut ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er nok litt mer blå enn xenonlyset, men når du slår på nærlys merker du ingen forskjell.

Bak ser en og litt blåfarge, men mye finere enn org synes jeg.

Er meget godt fornøyd egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.