Anbefalte innlegg

Var på høggern på hønefoss akkurat nå og der fant jeg en A4 turbo med klima å sånn.. akkurat lik min.. Jeg er ute etter de røra som er i forbindelse med aircondisjonen som går under bilen fra kompressoren og opp til en dings og radiatoren.. Men på den som stod på høggern var det litt annerledes radiator på.. Jeg har en liten tapp på venstre side som man kan skru på for å få ut luft eller noe (har ikke peiling) mens den andre hadde ikke det.. Er det noen som er guruer på det her? regner nesten med at røra passer men synes det var litt rart at det ikke var likt... Røra så ut som var hele men bilen hadde akkurat kommet inn så de venta på at forsikringsselskapet skulle gjøre opp først..

Noen som vet hvem bil det er snakk om? Det var en rød A4 med sideskjørt og HELT svarte ruter (så nesten ikke inn :fy: ).. Hadde lakert dekslene i motorrommet rødt... Så ut som den hadde blitt ramponert for det var ikke noe store skader bortsett fra at noen ruter og alle lykter var knust, og at det så ut som noen hadde hoppa på taket.... : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.