#26 Skrevet August 23, 2010 Sykt! sto vel en Rs6 på noen av bildene der og? nå var jo Rs2'n og S4'n kraftig bygd om, syns da de var ganske drøye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 23, 2010 Drøyt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 24, 2010 vil nå si "garasjen" er det som er drøyt her! at en fyr har RS2, R8 og S4 ser jeg ikke på som noe wow... just my 2 cents for all del, bilene er noen smykker de og x 2. Den garasjeløsninga er det vel ingen ikke mange som kan overgå... Og ikke minst resten av huset. Gleder meg til å bygge nå kjenner jeg! Bare å designe huset ferdig først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 24, 2010 Hellige ku, for ett hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 24, 2010 My daily car is a 2005 Sportec RS600. This is a complete car based by RS6 C5 which is produced by Sportec – the Swiss tuner. Sportec AG rebuilt the whole engine and transmission software to squeeze the maximum 600hp out of it. Rs6 C5 som dailydriver ja.. det må man ha! Noe som slo meg var at det er billige hus i taipei? Bare 1,5 mill dollar?? Hva får man for 10 mill norske kroner i norge, Ikke noe lignende i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 24, 2010 Når jeg dør, vil jeg ikke til himmelen, jeg vil hit!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 24, 2010 Hadde god smak han karen der. Likte spesielt felga på RS2'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 24, 2010 Fy flate kor rått: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 27, 2010 Shit for en garasje og hus a! Og for en smak når det gjelder bil! Latterlig nøye fyr tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 27, 2010 Det der kan beskrives med tre ord: Helt jævla villt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 27, 2010 Det der kan beskrives med tre ord: Helt jævla villt!Eventuelt bare ett ord : rimelig fantastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 28, 2010 Hadde god smak han karen der. Likte spesielt felga på RS2'n Ja jeg også Liker godt at det står et par slike på a4`a mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 28, 2010 Eventuelt bare ett ord : rimelig fantastisk Heheheh: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 28, 2010 Den tråden havna rett i bokmerkene her gitt. Bra at vi normale dødlige kan ha litt å sjå opp til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 28, 2010 Eventuelt bare ett ord : rimelig fantastisk to ord mener du? Dæven for en garasje ja. Er lov å drømme........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 28, 2010 Dama til rikingen på vg tv om noen ikke skjønte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 28, 2010 to ord mener du? Dæven for en garasje ja. Er lov å drømme........ http://www.vgtv.no/?id=29175&category=93 Men må si meg enig med dama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 28, 2010 Jaja, nå er jeg avslørt så da kan jeg like greit innrømme alt..det er mitt hus, min garage og mine biler:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 28, 2010 Er et par ok garasjer her også. http://www.luxury4play.com/automotive/36568-worlds-most-beautiful-garages-exotics-insane-garage-picture-thread-50-pics.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 28, 2010 Ja jeg også Liker godt at det står et par slike på a4`a mi Speedline eller cup? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 28, 2010 Doktoren virker jo driit hyggelig og normal også... Rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 28, 2010 Doktoren virker jo driit hyggelig og normal også... Rått! ikke for å virke frekk.. Men hvorfor skulle han ikke være det? Selv om man har greit med cash betyr ikke at man er en glatt overlegen jæv*l... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 28, 2010 game over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 28, 2010 ikke for å virke frekk.. Men hvorfor skulle han ikke være det? Selv om man har greit med cash betyr ikke at man er en glatt overlegen jæv*l... Du er ikke frekk;) Jeg burde ha skrevet posten litt annerledes ser jeg nå. Ble bare så sinnsykt positivt overrasket at han delte både konas interesser, huset, livet og inviterte folk til besøk... DET er ikke hver dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 29, 2010 Speedline eller cup? Cup 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...