Hvor i oslo kan man få lakkert felger?

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen steder i Oslo eller i nærheten som kan lakkere felgene mine slik at det sorte inni også blir blankt som resten av felgen. Jeg vil ha bort alt det sorte hvis det går.

 

24042009206.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sett felgene dine "live", men ser ut for meg på bilde at de er polert med klarlakk oppå? alternativet da er jo å lakke hele felgen i en sølvfarge, eller få vekk sortmalingen og polere opp og legge klarlakk på toppen igjen. Dette er kanskje ikke noe en vanlig lakkerer driver med, men heller et customverksted? Uansett sikkert et veldig tidkrevende og deretter kostbar jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takk for svar. da har jeg ingen unnskyldning, da er det bare å kjøpe nye felger da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra du fikk svaret du "ville" ha da. Leter ofte etter unnskyldninger for å bytte ut noe av deg jeg har som fungerer aldeles utmerket, som f.eks mobiltelefon, pc, tv, sofa, osv, osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian,

 

er det din bil jeg ser parkert noen ganger på brynsveien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brynsveien, hvilet nr da? Kan være tilfeldig, men er ikke så veldig ofte der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brynsveien, hvilet nr da? Kan være tilfeldig, men er ikke så veldig ofte der..

 

Da er det nok ikke din bil jeg ser. Tvers over brynsveien 3 isåfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.