#1 Skrevet August 23, 2010 Hvor er det billigst å kjøpe Drivakselmansjett til s2? Er det noe i utlandet å få tak i, er vel likt som 7a på ytre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2010 universalmansjett på biltema? koster vel rundt 100 lappen el noke.. Brukte d på 20v'en min.. funka fint.. ber ta me gamle og forsikr deg om at diameteren på knute og aksel stemme sånn nokelunde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2010 Etter ei økt på etka er det ingen aby/3b drivaksel mansjetter som er samme som det biltema har å tilby. Husker du til hvilken bil du kjøpte til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2010 Kjøpte til 7a 3b cupe quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2010 Har du råd til S2 så har du for pokker råd til å kkøpe noe annet enn det rælet til Biltema. Prøv Meca eller Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2010 Peronlig tror jeg ikke Biltema sine er noe dårlige enn hva di andre er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2010 Peronlig tror jeg ikke Biltema sine er noe dårlige enn hva di andre er! Så løp å kjøp: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2010 Jeg kan nesten garantere deg at de universale mansjettene ryker før noe annet, jeg kjøpte en bil det var slik ræl mansjett på, tålte ikke mange piruettene i -20 , de revna begge to! Så helt enig med Jan her... Med VACN rabatt kommer en stk mansjett på 184,80 gjennom MECA. Fra Audi S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...