#1 Skrevet August 23, 2010 Eg lurer på hvor mye Turbo trykk ein 1,8T 20V tåler? (orgianlt 180hk) som står i en golf IV 2002 mod. Evnt hva er fornuftig turbo trykk med tanke på at turbo`n skal leve lengst mulig! Og hva er Orginalt turbo trykk på denne levert fra fabrikk? På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2010 Med orginal chip du tenker på eller? Da tåler den nok ikke mer enn den får på orginalmap uten tukling med ladetrykk, samme gjelder med chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2010 Noen sier vell ikke over 1,2bar!?? Min a4 har ladet 1,2 de siste 2 år uten noe problemer (180hk orginalt). Orginalt trykk vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2010 På chip så er det vel ca 1,3 bar på peak, mot 1,1 bar på slutten av rødmerkinga som er mest vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2010 Maks peak jeg har hatt er 25.9 psi = 1.78 bar men det er med profec boost controller. peaket rundt 1.6bar med N75-J ventilen. Legger seg rundt 1 bar mot rødmerkingen. Kjører for øvrig med REVO stg2 program og som er kjent for å være agressivt program. Dette er på en k03s turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...