#1 Skrevet Februar 17, 2005 hvordan ta av støtdemper på A4 1995mod?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2005 hvordan ta av støtdemper på A4 1995mod?? Foran el bak el begge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2005 der er bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2005 der er bak 2 eller 3 skruer sitter på toppen av dempertårnet.. Du må da inn i bagasjen og dra til side det trekket over dempertårnet.. trur det var 13mm jeg brukte der... Nederst er veldig enkelt.. der sitter det bare i en bolt gjennom.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2005 det var de på toppen jeg egentlig lurte på, offff må ut med hele stereoen å da....tusen takk for raskt svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 17, 2005 det var de på toppen jeg egentlig lurte på, offff må ut med hele stereoen å da....tusen takk for raskt svar! Hehe.. ja må nok ut med det ja.. om du ikke kommer til uten å ta det ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...