#1 Skrevet August 24, 2010 Jeg vil ha nå! Hvis ikke må jeg bestille =/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2010 Blir de ikke litt store på A1 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2010 Blir de ikke litt store på A1 da? Mye mulig =/ men alt må prøves ?! ^^ .... har søkt på google etter Audi A1 m. 19'' kunne ikke finne noe (sjokk) Uansett blir det mongo på A1'en så har fadern A5 Cab så det er ikke krise hvis jeg ikke skal ha de men disse felgene er like sjeldne som Lamborghini er på norskeveier... Men det er lov å håpe noen eier disse og vil selge ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2010 vil tippe disse ligger på et 20 talllet... noe som er litt mye eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2010 (endret) vil tippe disse ligger på et 20 talllet... noe som er litt mye eller? De er ET 33 .... Kom forresten på at eeeeeh, hehe... A5 har kanskje 5x112 .... og ikke 5x100 ? EDIT Æsj... Er det mulig? F' så amatør messig.... ^^ Glemte i farten at A5 har 5x112. Men kjøper gjerne til fadern... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2010 BTW: får disse i 18'' også men fortsatt 5x112 dessverre (til a4) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 3, 2010 Har A1 5x100 altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 4, 2010 Har A1 5x100 altså? Yessir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 4, 2010 Bygget på nye polo chassi vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 4, 2010 A1 har mellomstore hjul. Maksimalt blir 215/35-18 eller 225/35-18. Eller fins det 19" nesten uten dekk? Jeg vil ikke ha noe sånt. Gå for 215/40-17. Det er også ekstremt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 4, 2010 Man får vel 215/35-19 såvidt jeg vet, men jeg vet ikke om det finnes mindre dimensjoner der 17" leveres jo orginalt fra fabrikk, så det er vel ikke veldig ekstremt EDIT: Man kan få 18" fra fabrikk også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2010 18" ... MEN ingenting blir extremt før du har senket litt iallefall ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 4, 2010 Så felgene du linker til live idag! Meget pene indeed! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 4, 2010 håper du går for mer en 40 profil ja.. for det er så langt fra ekstremt som det går.. er jo vinterhjul profil det : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 4, 2010 håper du går for mer en 40 profil ja.. for det er så langt fra ekstremt som det går.. er jo vinterhjul profil det : ) Sammen med 40/40 senk.....Vinterhøyde;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...