#1 Skrevet August 24, 2010 Pluttselig for en mnd sia så slutta vindusviskerane framme å stoppe på rett plass. Dei fungerer fint, men stopper på feil plass. Står halvveis opp på ruta å går opp å ned å opp igjen til midt på ruta ca. Noken som har hatt dette problemet før som veit korleis eg kan løyse det? Eine Xenon-pære gikk her en dag å eg fekk kjøpt nye pærer, men den pæra som hadde gått fra før fungerer enda ikkje. Kan det vere ballasten som har tatt kvelden? Kor kan eg får kjøpt dette eventuelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2010 Vet ikke årsaken til at viskerne dine stopper på feil plass, med mindre viskerarmene har vært av, og satt på feil igjen. Det du kan gjøre er å demontere armene, slå på og av viskermotoren så den går en runde, og stopper av seg selv. Da er det bare å montere armene igjen i nedkant av frontruta, så bør viskerne fungere normalt igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2010 Er somregel den lille armen på viskermekanismen som flytter seg. Løsne 10mm muttern som holder armen, løsne staget fra motoren, dytt viskerene ned til riktig plassering og skru til den lille armen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2010 Takk for svar. Skal prøve dette når eg får tia. Noken som veit ka som kan være gale me Xenon-lysa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...