#1 Skrevet August 24, 2010 Hva sier verksted når man kommer for å få montert inn utstyr som jeg har kjøpt selv ? Blir dem sure eller sier de ok og tar jobben på strak hånd,uten innvendinger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 24, 2010 Jeg har opplevd både og. Noen har ikke noe imot det mens andre blir direkte fornærmet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 24, 2010 Kan være du må betale mer for jobben, de tjener jo vanligvis kr på delene de selger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 24, 2010 Pluss at da kan de ikke ta noen garanti på jobben vil jeg tro.. : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2010 Spør på forhånd, er vel min erfaring.. Og: Utstyr, eller reserve/slitedeler? Det er i hvertfall en stor forskjell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2010 Ikke noe problem hos oss. Men garanti bortfaller såklart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2010 Vi har sluttet med det, da vi uansett står garanti ansvarlig for jobben om vi utfører den.. Uavhengig av hva man sier ifra på forhånd. Dette har vi hatt saker på til ansvarsrett så det er helt sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2010 Ikke noe problem hos oss. Men garanti bortfaller såklart.. Spørs vel hva du mener med garanten bortfaller. Om man betaler som normale folk med mva har man garanti på jobben som uføres. Garanti på delene får man fra de man har kjøpt delene av. (forutsetter at det er nye deler, eller brukte med garanti) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 25, 2010 Spør på forhånd, er vel min erfaring.. Og: Utstyr, eller reserve/slitedeler? Det er i hvertfall en stor forskjell! Dette er utstyr,Defapakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 23, 2010 Ja var delegarantien jeg henviste til. Arbeidet er det såklart garanti på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...