#1 Skrevet August 24, 2010 (endret) Har et KW sett på A4n min men vet ikke om det er KW 1 eller 2, skulle hatt tak i TUV papirer på det, noen som vet hvor en får tak i det og som vet hvordan en kan sjekke det? Tok nr og infoen av ene demperen: KW 800 1008 Art. Nr: 10310102 Auftr. Nr. AFH484 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 25, 2010 Har du prøvd å kontakte KW direkte? http://www.kw-suspensions.eu/int/ evt prøv en forhandler så bør de kunne hjelpe deg med å fremskaffe dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 25, 2010 Jeg mener at du kan laste ned dette via NBS sine hjemmesider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 25, 2010 Skal ligge på siden til KW, iallefall den tyske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 25, 2010 Takker for tips og triks! Er det samme TUV papirer til V1 og V2 kanskje forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 25, 2010 Ingen som vet hvordan en kan sjekke om jeg har V1 eller V2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 25, 2010 Ingen som vet hvordan en kan sjekke om jeg har V1 eller V2? V2 har en liten bitte liten justerskrue på toppen av de fremre fjærbeina (og muligens også bak). 2,5 eller 3 mm umbrako. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2010 V2 har en liten bitte liten justerskrue på toppen av de fremre fjærbeina (og muligens også bak). 2,5 eller 3 mm umbrako. Takker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...